مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-28سياسي

ایران مهربان| 38 هزار ارتباط میان محسنین و حامیان البرزی ایجاد می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: هدف گذاری استان البرز در پویش «ایران مهربان» ایجاد بیش از 38 هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام، گفت: هدف گذاری استان البرز در پویش ایران مهربان ایجاد بیش از 38 هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 472 یتیم و سه هزار و 273 فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد البرز هستند، افزود: از ابتدای پویش ایران مهربان یعنی از 15 شهریور ماه سال گذشته تا کنون بیش از 22 هزار ارتباط بین فرزندان معنوی و حامیان برقرار شده است.

محمدی فرد ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال سایر دستگاه های اجرایی استان از جمله سازمان بسیج سازندگی در اجرای این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 38 ارتباط میان حامی و فرزندان معنوی ایجاد شود.

 این مقام مسؤول ضمن قدردانی از حضور گرم و پرشور حامیان محترم البرزی در این پویش گفت: از تمام مردم نیکوکار البرز که با حمایت خود لبخندی بر لب های ایتام و فرزندان محسنین می نشانند صمیمانه تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مهربان| 38 هزار ارتباط میان محسنین و حامیان البرزی ایجاد می شود

ایران مهربان| 38 هزار ارتباط میان محسنین و حامیان البرزی ایجاد می شود